Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Νέα μόδα στον τουρισμό...

Και ναι, η κρίση δημιουργεί πανικό, μελαγχολία, επηρεάζει τη λίμπιντο, αλλά δημιουργεί και μόδα όπως αυτή που παρατηρήθηκε φέτος στα ελληνικά νησιά που τα ανάγκασαν να αναστενάζουν μέχρι την τελευταία μέρα του Αυγούστου. Ποιά είναι αυτή? Η κράτηση "αμα τη εμφανίσει"... Τί σημαίνει αυτό?

Μαζικές αφίξεις ελλήνων που επισκέπτονταν τα ελληνικά νησιά χωρίς να έχουν κλείσει ούτε μία νύκτα διαμονής σε κάποιο ξενοδοχεία ή ενοικιαζόμενα δωμάτια. Με το που έφταναν στο νησί, "τσίμπαγαν" έναν από τα καμάκια του λιμανιού ή σκορπούσαν ώρες ψάχνοντας από τα netbooks καταλύματα και αναλωνόντουσαν σε κάθε είδους πιθανή ερώτηση μπορείς να κάνεις όχι για να ενοικιάσεις ένα δωμάτιο μόνο για μία μέρα, ίσως για να το αγοράσεις. Έτσι οι ξενοδόχοι και οι επαγγελματίες του τουρισμού αναγκάστηκαν να μειώσουν τις τιμές του ώστε να κερδίσουν αυτούς τους πελάτες και να φτάσουν τα δωμάτιά τους να τα δίνουν ακόμη και με 25€/μέρα (τιμή κάμπινγκ). Φυσικά είχαν διαθεσιμότητα και προκειμένου να την καλύψουν αναγκαζόντουσαν να κάνουν τους ευφάνταστους παρουσιαστές προκειμένου να κερδίσουν ακόμα και λίγα ευρώ από τους just arrived πελάτες τους.
Τί αντίκτυπο έχει αυτό στην αγορά? Οι επιχειρηματίες τελικά πούλαγαν τα δωμάτια με ελάχιστο κέρδος με αποτέλεσμα να δυσκολέψει κατά πολύ περισσότερο ο χειμώνας που έρχεται, ο οποίος ούτως ή άλλως είναι αρκετά βαρύς. Μπορεί τόσα χρόνια να τα "σκάγαμε" πραγματικά στα ξενοδοχεία με κόστος που υπερέβαινε ακόμα και το καλύτερο ξενοδοχείο σε μία βαλκανική χώρα για ένα δωμάτιο 2x2 με κοινόχρηστο μπάνιο, αλλά ακόμη και αυτό το φετινό έχει ξεπεράσει πλέον κάθε όριο. Είπαμε, η κρίση βαραίνει την Ελλάδα αλλά να μην το εκμεταλλευόμαστε αυτό με όλη τη λαμογιά που μας διακατέχει. Ελληνική φύση γαρ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου