Από την έκθεση της Φρανκφούρτης το 2009 υπήρχαν σχέδια από την Mercedes για την κατασκευή μία ηλεκτρικής έκδοσης της SLS AMG. Τώρα ήρθε η ώρα της παρουσίαση μιας έντονα κίτρινης πρωτότυπης Gullwing με την ονομασία «SLS AMG E-Cell», φωτογραφίες της οποίας διέρρευσαν στο διαδίκτυο.
Στο ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο ο V8 κινητήρας 6,3lt έχει δώσει την θέση του σε τέσσερις ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους στους τροχούς. Η Mercedes επέλεξε να μη βάλει τους ηλεκτροκινητήρες μέσα στις ρόδες, κρατώντας έτσι χαμηλά το μη αναρτώμενο βάρος στην τετρακίνητη πλέον SLS.
Η εκτιμώμενη απόδοση της SLS E-Cell φτάνει τα 533PS και τα 89,7kgm ροπής, διαθέσιμης από μηδενικές στροφές και χρειάζεται 3,8sec για τα πρώτα 100km/h και 10,8sec για να φτάσει τα 200km/h. Καθόλου άσχημα με λίγα λόγια. Οι τιμές αυτές θα πρέπει να μας βάλουν όλους σε σκέψεις αναθεώρησης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η ηλεκτρική ενέργεια παρέχεται από μία υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων-λιθίου υψηλής τάσης, με δυνατότητα επαναφόρτισης κατά το φρενάρισμα. Οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες μπροστά από την μετώπη, στο κεντρικό τούνελ και πίσω από τα καθίσματα. Η Mercedes ισχυρίζεται ότι αυτή η διάταξη έχει πλεονεκτήματα στο κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, αλλά και στην καλύτερη κατανομή του βάρους του.
Πέρα όμως από τα σωθικά της ηλεκτροκίνητης SLS, υπάρχουν αλλαγές στο εξωτερικό και στο εσωτερικό της. Η εμπρός «ποδιά» είναι νέα, με νέο εμπρός αεροδυναμικό βοήθημα, ανασχεδιασμένους αεραγωγούς , μαύρα καλύμματα στους καθρέφτες και μαύρες ζάντες και νέο diffuser χωρίς να υπάρχουν οι μεταλλικές απολήξεις της εξάτμισης.
Πέρα όμως από τα σωθικά της ηλεκτροκίνητης SLS, υπάρχουν αλλαγές στο εξωτερικό και στο εσωτερικό της. Η εμπρός «ποδιά» είναι νέα, με νέο εμπρός αεροδυναμικό βοήθημα, ανασχεδιασμένους αεραγωγούς , μαύρα καλύμματα στους καθρέφτες και μαύρες ζάντες και νέο diffuser χωρίς να υπάρχουν οι μεταλλικές απολήξεις της εξάτμισης.
SLS AMG E-Cell υπολογίζεται για την Ευρώπη περί τα 250.000 ευρώ, με έτος λανσαρίσματος το 2013.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου