McLaren: Δυναμικό παρών
Η βρετανική ομάδα απάντησε σε όσους βιάστηκαν να την ξεγράψουν
Μετά τις χειμερινές δοκιμές οι συζητήσεις για την ανταγωνιστικότητα της McLaren ήταν ατελείωτες. Μετά τις κατατακτήριες και κυρίως μετά τον αγώνα της Αυστραλίας μπορεί με άνεση να βγάζει τη γλώσσα στους αμφισβητίες. Ο Lewis Hamilton πήρε με άνεση τη 2η θέση, πίσω από τον ασυναγώνιστο Vettel και δεν ανησύχησε σε κανένα σημείο του αγώνα, ακόμα και όταν «πλήγωσε» το μονοθέσιό του. Ο Jenson Button έκανε μιαν απερίσκεπτη κίνηση στο ξεκίνημα του αγώνα προσπερνώντας τον Massa και η ποινή διέλευσης που έλαβε καθόρισε εν πολλοίς τον αγώνα του, με την 6η θέση να είναι αρκετά πιο πίσω από εκείνη που θα μπορούσε να έχει υπό διαφορετικές συνθήκες. Το ξεκίνημα λοιπόν ήταν πολύ καλό και η συνέχεια αναμένεται με ενδιαφέρον.
Lewis Hamilton - 2oς: Η δεύτερη θέση είνα
ι ένα σπουδαίο αποτέλεσμα. Το μονοθέσιο είχε φανταστική αίσθηση, πραγματικά ωραία να το οδηγείς και μπόρεσα να διατηρήσω τα ελαστικά μου στη διάρκεια του αγώνα. Το ότι μπόρεσα να πιέσω τον Sebastian (Vettel) τόσο νωρίς στην περίοδο ήταν επίσης ενθαρρυντικό. Πιστεύω ότι ήμασταν αρκετά ανταγωνιστικοί σήμερα για να παλέψουμε για τη νίκη. Αν δεν ήταν η άσχημη εκκίνηση, θα μπορούσαμε να βρισκόμαστε στη μάχη. Οπότε νομίζω θα πρέπει να είμαστε ενθουσιασμένοι. Δεν ξέρω τι έγινε με το πάτωμα, αλλά δεν ήταν πολύ άσχημο στην οδήγηση. Μετά τον αγώνα του έριξα μια ματιά και φάνηκε αρκετά χτυπημένο. Ήμουν απλά χαρούμενος που κατάφερα να τερματίσω. Πρόσεχα. Από σωματικής πλευράς ήταν ένας από τους ευκολότερους αγώνες που είχα. Ήρθα εδώ πολύ δυνατός και ανυπομονώ για τον αγώνα στη Μαλαισία, όπου θα είναι ίσως ο πιο δύσκολος αγώνας της χρονιάς. Επίσης ανυπομονώ να δω την επιπλέον απόδοση που μπορούμε να έχουμε στον επόμενο αγώνα. Οι μηχανικοί ξέρουν πού μπορούν να πετύχουν μεγαλύτερη απόδοση και θα το δείξουμε στην πίστα όσο το δυνατόν νωρίτερα μπορούμε. Πιστεύω μπορούμε να παλέψουμε για τη νίκη στη Sepang.
Jenson Button- 6ος: Έκανα σχετικά καλή εκκίνηση, αλλά έμεινα έκπληκτος βλέποντας τον Vitaly (Petroc) στην εσωτερική – έκανε πολύ καλή εκκίνηση και με πέταξε από τη γραμμή. Ύστερα κόλλησα πίσω από τον Felipe (Massa), γιατί είχα μία πολύ κακή έξοδο από την πρώτη στροφή, και αυτή ήταν η χειρότερή μου κίνηση στον αγώνα, γιατί ήταν πολύ αργός και ήταν δύσκολο να προσπεράσεις. Μας καθυστέρησε και τους δύο αρκετά. Προσπάθησα να τον προσπεράσω από την εξωτερική της 11ης στροφής. Ήμουν μπροστά πριν στρίψουμε αλλά μπήκε πολύ μέσα στη στροφή και με πέταξε, έτσι ώστε να μην μπορώ να πάρω τη σωστή γραμμή. Μετά την ποινή διέλευσης έπρεπε να παλέψω για την επιστροφή μου – κάτι που είχε πλάκα αλλά ήταν επίσης απογοητευτικό. Θα ήθελα να είχα πάρει το καλύτερο από τον αγώνα σήμερα, αλλά τουλάχιστον ο Lewis έκανε καλή δουλειά.
Θα έπρεπε να είμαστε πολύ χαρούμενοι με το ρυθμό μας κατά τη διάρκεια του αγώνα. Θα έχουμε αναβαθμίσεις για τον επόμενο αγώνα, αλλά το μονοθέσιο είναι ακόμα πολύ καινούριο και υπάρχουν πολλές αλλαγές που μπορούμε να κάνουμε για να τελειοποιήσουμε το πακέτο.
Martin Whitmarsh: Από νωρίς ο Lewis ήταν λίγο-πολύ σε θέση να βρίσκεται κοντά με τον Sebastian, αλλά από τη στιγμή που το κάτω μέρος του μονοθεσίου έπαθε ζημιά δεν μπορούσε να ακολουθήσει τη Red Bull. Ακόμα και έτσι, έκανε έναν σπουδαίο αγώνα, σε δύσκολες συνθήκες τερμάτισε δεύτερος σήμερα. Ο Jenson έκανε έναν σκληρό και καλό αγώνα επίσης, αλλά αυτό σταμάτησε με δύο διαφορετικές στιγμές κακής τύχης: πρώτα από όλα τον έκλεισαν στην πρώτη στροφή, χάνοντας μερικές θέσεις, και μετά από αυτό δέχτηκε ποινή διέλευσης για τον ελιγμό προσπέρασης με τον Felipe, ακόμα και αν αισθάνθηκε ότι τον έριξε έξω από την πίστα ο Felipe έκανε καλή προσπέραση. Αν δε του είχε δοθεί αυτή η ποινή, θα έριχνε σαμπάνια στο πόντιουμ με τον Sebastian και τον Lewis αυτό το απόγευμα, αλλά πιστεύω ότι έτσι είναι οι αγώνες. Συνολικά, όμως αν σκεφτεί κανείς πού ήμασταν πριν από λίγες εβδομάδες, θα έλεγες ότι το να φύγουμε από την Αυστραλία με 26 βαθμούς είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Πιο σημαντικό όμως είναι ότι αυτό σημαίνει ότι έχουμε μία πολλά υποσχόμενη πλατφόρμα στην οποία μπορούμε να αναπτύξουμε το μονοθέσιό μας και να αγωνιστούμε για το παγκόσμιο πρωτάθλημα αυτής της σεζόν. Πάμε στη Μαλαισία!
πηγη MSFREE
Η βρετανική ομάδα απάντησε σε όσους βιάστηκαν να την ξεγράψουν
Μετά τις χειμερινές δοκιμές οι συζητήσεις για την ανταγωνιστικότητα της McLaren ήταν ατελείωτες. Μετά τις κατατακτήριες και κυρίως μετά τον αγώνα της Αυστραλίας μπορεί με άνεση να βγάζει τη γλώσσα στους αμφισβητίες. Ο Lewis Hamilton πήρε με άνεση τη 2η θέση, πίσω από τον ασυναγώνιστο Vettel και δεν ανησύχησε σε κανένα σημείο του αγώνα, ακόμα και όταν «πλήγωσε» το μονοθέσιό του. Ο Jenson Button έκανε μιαν απερίσκεπτη κίνηση στο ξεκίνημα του αγώνα προσπερνώντας τον Massa και η ποινή διέλευσης που έλαβε καθόρισε εν πολλοίς τον αγώνα του, με την 6η θέση να είναι αρκετά πιο πίσω από εκείνη που θα μπορούσε να έχει υπό διαφορετικές συνθήκες. Το ξεκίνημα λοιπόν ήταν πολύ καλό και η συνέχεια αναμένεται με ενδιαφέρον.
Lewis Hamilton - 2oς: Η δεύτερη θέση είνα
ι ένα σπουδαίο αποτέλεσμα. Το μονοθέσιο είχε φανταστική αίσθηση, πραγματικά ωραία να το οδηγείς και μπόρεσα να διατηρήσω τα ελαστικά μου στη διάρκεια του αγώνα. Το ότι μπόρεσα να πιέσω τον Sebastian (Vettel) τόσο νωρίς στην περίοδο ήταν επίσης ενθαρρυντικό. Πιστεύω ότι ήμασταν αρκετά ανταγωνιστικοί σήμερα για να παλέψουμε για τη νίκη. Αν δεν ήταν η άσχημη εκκίνηση, θα μπορούσαμε να βρισκόμαστε στη μάχη. Οπότε νομίζω θα πρέπει να είμαστε ενθουσιασμένοι. Δεν ξέρω τι έγινε με το πάτωμα, αλλά δεν ήταν πολύ άσχημο στην οδήγηση. Μετά τον αγώνα του έριξα μια ματιά και φάνηκε αρκετά χτυπημένο. Ήμουν απλά χαρούμενος που κατάφερα να τερματίσω. Πρόσεχα. Από σωματικής πλευράς ήταν ένας από τους ευκολότερους αγώνες που είχα. Ήρθα εδώ πολύ δυνατός και ανυπομονώ για τον αγώνα στη Μαλαισία, όπου θα είναι ίσως ο πιο δύσκολος αγώνας της χρονιάς. Επίσης ανυπομονώ να δω την επιπλέον απόδοση που μπορούμε να έχουμε στον επόμενο αγώνα. Οι μηχανικοί ξέρουν πού μπορούν να πετύχουν μεγαλύτερη απόδοση και θα το δείξουμε στην πίστα όσο το δυνατόν νωρίτερα μπορούμε. Πιστεύω μπορούμε να παλέψουμε για τη νίκη στη Sepang.
Jenson Button- 6ος: Έκανα σχετικά καλή εκκίνηση, αλλά έμεινα έκπληκτος βλέποντας τον Vitaly (Petroc) στην εσωτερική – έκανε πολύ καλή εκκίνηση και με πέταξε από τη γραμμή. Ύστερα κόλλησα πίσω από τον Felipe (Massa), γιατί είχα μία πολύ κακή έξοδο από την πρώτη στροφή, και αυτή ήταν η χειρότερή μου κίνηση στον αγώνα, γιατί ήταν πολύ αργός και ήταν δύσκολο να προσπεράσεις. Μας καθυστέρησε και τους δύο αρκετά. Προσπάθησα να τον προσπεράσω από την εξωτερική της 11ης στροφής. Ήμουν μπροστά πριν στρίψουμε αλλά μπήκε πολύ μέσα στη στροφή και με πέταξε, έτσι ώστε να μην μπορώ να πάρω τη σωστή γραμμή. Μετά την ποινή διέλευσης έπρεπε να παλέψω για την επιστροφή μου – κάτι που είχε πλάκα αλλά ήταν επίσης απογοητευτικό. Θα ήθελα να είχα πάρει το καλύτερο από τον αγώνα σήμερα, αλλά τουλάχιστον ο Lewis έκανε καλή δουλειά.
Θα έπρεπε να είμαστε πολύ χαρούμενοι με το ρυθμό μας κατά τη διάρκεια του αγώνα. Θα έχουμε αναβαθμίσεις για τον επόμενο αγώνα, αλλά το μονοθέσιο είναι ακόμα πολύ καινούριο και υπάρχουν πολλές αλλαγές που μπορούμε να κάνουμε για να τελειοποιήσουμε το πακέτο.
Martin Whitmarsh: Από νωρίς ο Lewis ήταν λίγο-πολύ σε θέση να βρίσκεται κοντά με τον Sebastian, αλλά από τη στιγμή που το κάτω μέρος του μονοθεσίου έπαθε ζημιά δεν μπορούσε να ακολουθήσει τη Red Bull. Ακόμα και έτσι, έκανε έναν σπουδαίο αγώνα, σε δύσκολες συνθήκες τερμάτισε δεύτερος σήμερα. Ο Jenson έκανε έναν σκληρό και καλό αγώνα επίσης, αλλά αυτό σταμάτησε με δύο διαφορετικές στιγμές κακής τύχης: πρώτα από όλα τον έκλεισαν στην πρώτη στροφή, χάνοντας μερικές θέσεις, και μετά από αυτό δέχτηκε ποινή διέλευσης για τον ελιγμό προσπέρασης με τον Felipe, ακόμα και αν αισθάνθηκε ότι τον έριξε έξω από την πίστα ο Felipe έκανε καλή προσπέραση. Αν δε του είχε δοθεί αυτή η ποινή, θα έριχνε σαμπάνια στο πόντιουμ με τον Sebastian και τον Lewis αυτό το απόγευμα, αλλά πιστεύω ότι έτσι είναι οι αγώνες. Συνολικά, όμως αν σκεφτεί κανείς πού ήμασταν πριν από λίγες εβδομάδες, θα έλεγες ότι το να φύγουμε από την Αυστραλία με 26 βαθμούς είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Πιο σημαντικό όμως είναι ότι αυτό σημαίνει ότι έχουμε μία πολλά υποσχόμενη πλατφόρμα στην οποία μπορούμε να αναπτύξουμε το μονοθέσιό μας και να αγωνιστούμε για το παγκόσμιο πρωτάθλημα αυτής της σεζόν. Πάμε στη Μαλαισία!
πηγη MSFREE
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου